wtorek, 21 maja 2013

agencje....


 Ostatniego czasu przejrzałam chyba wszystkie możliwe stronki na temat Au Pair i wyjazdu do USA.
Przede wszystkim na samym początku należy zastanowić się której a agencji powierzyć swój los. Wybór nie jest prosty. Jest ich dużo, a ich oferty różnią się od siebie: kosztem, ubezpieczeniem, miejscem pierwszego szkolenia, ilością rodzin itp. Nie jestem specjalistą i nie jestem w stanie nikomu doradzić. To jaką agencję wybieramy zależy tylko od nas. Każdy podczas swojego wyboru kieruje się swoimi powodami.

Choć jeszcze się nie zdecydowałam w 100% to raczej stawiam na "Au Pair in America". I nie chcę tu mówić, że jest lepsza lub gorsza od innych. Coś co wpływa na moją decyzję, to to że jako jedyni mają program Au Pair Extraordinair. Chodzi o to, że chcę wyjechać po studiach magisterskich, kierunek: EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA I PRZEDSZKOLNA. Program ten pozwala osobą z kierunkowym wykształceniem i/ lub doświadczeniem zawodowym zarobić troszkę więcej, a nawet nie o troszkę lecz powiedziałabym że różnica jest dość spora. Normalnie kieszonkowe wynosi 175$, a z wykształceniem można zarobić 250$. Wiadomo- kasy nigdy nie za wiele ;-) Tym bardziej, że podczas wyjazdu planuję nie tylko ciężko pracować, ale duuużo zwiedzać!!! Mam jedynie obawy, czy Amerykanie są skłonni zapłacić troszkę więcej, czy wolą przyjmować w swoje progi, kogoś komu zapłacą normalną stawkę.No ale tak czy siak warto spróbować, może na coś zda się ta moja szkoła :P W Polsce raczej nikłe szanse na znalezienie pracy po takim kierunku...no ale cóż nikt mnie nie zmuszał...sama wybrałam, poszłam a w przyszłości pewnie zapłacę za mój wybór.

Jeśli ktoś słyszał lub znalazł informację na temat tego, czy inne agencje mają taki program to proszę o jakieś info, bo ja bynajmniej takich informacji nie znalazłam ;-) A jak tam u Was dziewczyny? Z kim planujecie lub organizujecie już wyjazd?

...ZAPRASZAM DO WZIECIA UDZIAŁU W ANKIECIE PO PRAWEJ STRONIE. Zobaczymy jak się rozłożą głosy ;-]

4 komentarze:

  1. Ja właśnie też się zastanawiam nad agencję, myślę nad Gawo albo Prowork, ale nie wiem, która lepsza;/
    A co do poprzedniej notki, to mniej więcej na kiedy planujesz swój wyjazd? Tzn na jaki miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! Planuję po obronie (której daty jeszcze nie znam) więc myślę że sierpień/ wrzesień...żeby po obronie móc spokojnie wszystko ogarnąć. no oczywiście wszystko zależy od tego czy do tego czasu znajdę Perfect Family, a z tym jak czytałam na innych blogach bywa różnie. A ty? na kiedy planujesz wyjazd?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja planuje za rok, po 17 maja. Z chęcią bym jechała wcześniej, ale moja kuzynka ma wesele, na którym bardzo chcę być :)
    To może się gdzieś tam spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chodziło mi też o przyszły rok sierpień/wrzesień...więc to raczej ja pojadę po Tobie :P

    OdpowiedzUsuń