wtorek, 21 maja 2013

....no i stało się ;)

No i stało się! Założyłam bloga :-) Mam nadzieję, że moja motywacja do pisania nie wygaśnie wkrótce, a ja systematycznie będę opisywać tutaj swoje przemyślenia i życie.

Moje życie stanęło na głowie, pomieszałam się w swoich myślach, planach i chęciach. Nie wiem czego chcę od życia, dokąd zmierzam, więc może przelanie tych wszystkich myśli tutaj pomoże mi to wszystko zebrać do "kupy" i podjąć decyzję w którym kierunku zmierzać ;)

Ostatnio bardzo dużo myślę o wyjeździe do USA jako au pair. Stąd też ten blog- przeczytałam kilka blogów aupairek i stwierdziłam, ze jest to fajny sposób na prowadzenie swego rodzaju pamiętnika. Wyjazd zaplanowałam (no jeszcze do końca nie podjęłam decyzji :D) po ukończeniu magisterki w 2014 tak wiec jest jeszcze sporo czasu. Taki wyjazd byłby dla mnie spełnieniem pewnych marzeń. Jakby nie patrząc jestem już dość stara- bo w tym momencie mam 24 lata a za rok 25, więc jest to ostatni dzwonek jesli chcę wyjechać.

Jutro postaram usystematyzowac moją "przeogromną" wiedzę :) na temat agencji i wogóle całego wyjazdu. Na razie wiedza teoretyczna, może kiedyś opowiem Wam jak to wyglada w praktyce.






3 komentarze:

  1. Hejka!
    Właśnie Twój blog pojawił się na spisie blogów au pair! Mam nadzieję, że dzięki temu poznasz jeszcze inne ciekawe blogi :)
    Mam jeszcze prośbę o dodanie buttonu - wszystko co i jak wytłumaczone jest w zakładce "jak dołączyć" na blogu http://blogi-au-pair.blogspot.co.uk

    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga,
    Eve Marie

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje! Ja planuję wyjec hać po zdaniu licencjatu czyli jak dobrze pójdzie 2015r dopiero`! ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. eve.marie
    dzięki za dodanie mnie do spisów blogów ;) Mam nadzieję, że dzięki temu poznam więcej dziewczyn planujących zostać au pair. Blog w budowie więc na pewno jak tylko to ogarnę to dodam buttona.

    Martyna
    obserwuj ;] jak na razie mam w planach rok 2014,ale kto wie na ile tam zostanę, może będziemy miały okazję spotkać się w USA :D Warto poszerzać grono znajomych

    OdpowiedzUsuń